MAKLUMAT TERKINI

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 25, 2009

PESTA MAKANAN DAN BUAH-BUAHAN TERENGGANU (1T 3F)


Kenangan bersama Dato' MB di Majlis 1T 3F yang bertempat di Stadium Bukit Jalil....Pada malam ini Dato' MB meluluskan bas balik kg untuk cuti raya....Terima Kasih Dato'...Jasamu akan kami kenang sampai bila2..Tidak lupa juga kepada MT PERMATA yang bersusah payah untuk menyakinkn Dato' bagi menyediakan bas cuti Raya....

12 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. bas hok sedia 2 untuk bdk2 KL jew ker?orang melaka guane?isk3:(

    ReplyDelete
  4. Cane nk dftr nk naik bus yg disediakan?
    Sape yg perlu dihubungi?

    ReplyDelete
  5. Salam…
    Saya salah seorang anak jati trg yang berada di UTM skudai..
    Amat2 sedih ngan pengurusan permata di sini..

    Buat pengetahuan semua, saya terlewat untuk beli tiket pulang beraya..Kemudian, ada kawan saya bgtau tentang permata ada sediakan bas untuk ank trg pulang beraya..Saya terus dapatkan orang yang incharge, kemudian dia cakap full n kalo saya nak saya yang kena carikan 30++ orang yang nak balik ker trg (maknanya dah xbagila balik ngan bas permata) …ni ker kemudahan yang digembar gemburkan…xfaham saya, lagipun dari awal pencarian tiket, saya langsung xtahu pasal permata ada sediakan bas pulang beraya, diaorg lgsung x war2 kan…ni ker kemudahan tuk ank trg? Adakah ni hanya tuk kroni2 or sesetengah pihak pengurusan permata di UTM jer???

    Amat2 kesal ngan pengurusan permata di UTM nampak mcm pentingkan diri…Harap2 akan ada lagi bas tambahan tuk anak trg..kerana masih ramai anak2 trg yang xbeli tiket n langsung x tahu menahu pasal kewujudan bas permata ni n kemudahan yang MB berikan tuk ank2 trg….

    ReplyDelete
  6. saya jga simpati dengan anda..tapi anda tahu kah selama ini ada bas untuk mahasiswa anak trg untuk beraya dikampung? untuk pengetahuan anda, perkara ini telah lama digempar gempur kan..terutama di perhimpunan agong mahasiswa trg di wisma,dimana kah anda ketika itu? salah sapa kah sebenarnya? jgn sering kali melindungi kesalahan diri sendiri...byk akibatnya,

    anda sebagai mahasiswa..cube lah berhubung dgn org dgn cara yang baik,mtk tlg n tanya..bagitaw sya ada masalah mcm ne,ada mulut kan..jgn maen sembur ja..

    Disini sya nasihatkn anda berhubung smula dgn pgurusan..bcgn bagaimana, jika anda rasa xda cra laen dh mo balik, mgkin da yg dpt mbantu..

    wsalam..

    ReplyDelete
  7. salam..saye ank trganu,blajo thn 1(UTM),^_^nok tnye guane cre dftr PERMATA utk lik raye or cti sem,?sape yg prlu dhubungi?hrp maklum...

    ReplyDelete
  8. Salam,,
    kepada pihak pengurusan, cuba dapatkan berita aktivi terkini PERMATA UTM iaitu Majlis Temu Mesra Mahasiswa Mahasiswi dan Staff Bersama Menteri Besar Terengganu pada 2 jan 2010 lepas. Banyak perkara menarik yang dapat di kongsi dari program tersebut..
    >>kesal dengan sikap anak Terengganu yang menyalahkan pengurusan PERMATA UTM kerana tidak dapat perkhidmatan bas percuma.(PERMATA UTM telah menampal notis di merata tempat, ketidakcaknaan anda tapi hentam orang lain)

    ReplyDelete
  9. NOP BLEK RAYE CINE AD SEDIA BAS DOP?
    p2 sila2 la update blog ni..
    ge idup segan mati xmahu jer..

    ReplyDelete
  10. slm, dijemput semua ke http://lianpadukan.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. masalah perkhidmatan pengangkutan bus balik raya baru-baru ni,,pihak pengurusan PERMATA UTM..diharapkan lebih peka terhadap masalah anak terengganu dan mengambil pendapat/masalah yg telah dinyatakan sebagai satu pengajaran atau sebagai satu komen yang positif.saya tidak menyalahkan sesiapa cuma sedikit bersetuju mengenai pendapat rakan UTM..kerana saya sendiri dan rakan yang lain tidak mengetahui awal perkara ini sehingga kami terlebih dahulu menempah bus UTM untuk pulang.ramai lagi rakan lain tertanya2 pasal perkhidmatan bus balik raya..ini bermakna ramai lagi anak trg di UTM yang tidak mengetahui tentang informasi tersebut. notis???saya selalu melihat di papan notis tiada pun notis tentang itu,,atau terlalu sedikit notis itu dipaparkan..yg banyak hanya iklan pengangkutan bus UTM.."HIDUP PERMATA UTM!!".

    ReplyDelete

slide show