MAKLUMAT TERKINI

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 05, 2009

KEMBARA PENDIDIKAN PERMATA

Sekretariat Persatuan Mahasiswa Anak Terengganu (PERMATA) bersama Yayasan Terengganu dengan kerjasama Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu (JPNT) terpanggil untuk mengadakan satu program kembara pendidikan bagi memperkasakan institusi pendidikan Negeri Terengganu. Kerjasama yang terjalin ini disebabkan oleh persefahaman yang dicapai untuk melihat anak-anak negeri Terengganu ke arah kecemerlangan dalam semua aspek samada dalam bentuk pendidikan, sosial dan modal insan.


KEMBARA PENDIDIKAN PERMATA ini melibatkan mahasiswa PERMATA dan sekolah menengah yang terpilih di sekitar daerah Kemaman, Dungun, dan Kuala terengganu yang akan dimulakan dengan perasmian dan pelepasan oleh YB Encik Ahmad Razif bin Abd. Rahman, Pengerusi Jawatankuasa Pelajaran, Pengajian Tinggi, Sains & Teknologi, dan Sumber Manusia Negeri Terengganu di Dewan Konvensyen Wisma Darul Iman. Melalui program ini kita dapat menghasilkan anak-anak negeri Terengganu yang cemerlang dari segi pendidikan sosial,dan modal insan dan selaras dengan visi dan matlamat kerajaan negeri Terengganu Darul Iman.

3 comments:

  1. sosial sngt la permata umum nie..
    tlong jaga batas pergaulan la...
    jgn dk sosial sgt, igt tuhan sket...
    tuhan xkn mengubah kaum i2 melainkan kaum i2 s'dr nk brubah...
    nie kalu ad je org nk bg pengingatan, thu nk marah jah..
    set dlm pale, marah jah...
    ape gna jd pemimpin kalu nk marah jah...

    ReplyDelete
  2. hamba Allah.. ibgat-mgigati itu mmg bagus n baik. trme ksih byk2.. ambe slh sorg yg brada dlm gmbar tsebut. tp tlg la jgn bsgka bruk.. cube pkir pstif.. xpnah kami bpgg tgn sesama laki n pmpn.. sbb sume tau had2 n btasan pgaulan.. kita pn blaja agama jgk. apa yg kita buat sume ats niat. neway, trm ksh sbb mgigat..

    ReplyDelete

slide show